Neem contact op
U vraagt zich af wat de status van de bestelling is? Of wilt u iets veranderen aan een bestelling die u geplaatst heeft? U kunt eventueel uw bestelling bekijken en aanpassen door uw account te bezoeken.
Als u via het zelfservice gedeelte geen antwoord op uw vraag heeft, dan kunt u uw vraag stellen aan onze klanten service. Maak daarvoor gebruik van dit contactformulier.
Nog geen antwoord ontvangen?
Mocht u het contactformulier hebben gebruikt en nog geen antwoord hebben ontvangen, dan is het mogelijk dat uw internet provider of uw e-mail programma e-mail blokkeert van Shoptrader.nl. Mocht dit het geval zijn, raadpleeg dan de helpfunctie van uw e-mail programma om te zien hoe u de instelling verwijdert welke zorgt voor blokkade van e-mail. Wanneer u weer in staat bent om e-mail te ontvangen, neem alsnog contact met ons op door het contactformulier te gebruiken.
SHOEPS HOOFDKANTOOR:
Venneperweg 657
2152 CD Nieuw-Vennep
Nederland
www.shoeps.com
info@shoeps.com
De onderstaande contactgegegevens gelden alleen voor (vragen m.b.t.) de webshop:
info@shoeps.nl
Venneperweg 657
2152cd Nieuw Vennep
Nederland
+31 626704398
IBAN: NL38 ABNA 0479 3739 73
BIC: ABNANL2A
KvK: 63212935
Btw: NL855139833B01